پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت

پیمان اکبری؛ کامران نظری؛ یاسر فرامرزی

دوره 2، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 1-23

https://doi.org/10.22034/jnamm.2023.395642.1009

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، پیش بینی وفاداری مصرف کننده از طریق نقش تجربه جریان، ارزش درک شده و مسئولیت اجتماعی شرکت انجام شد. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی و از نوع علی- همبستگی می­باشد. ابزار اندازه­گیری، پرسشنامه­های گاریا تایمز و فرانکو گارسیا (2022)، مشتمل بر تجربه جریان؛ توجه؛ تمرکز؛ مفهوم زمان؛ گاریا تایمز (2021) ارزش درک شده؛ وفاداری و اسلام ...  بیشتر

طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته

پیمان اکبری؛ کامران نظری

دوره 1، شماره 1 ، اسفند 1401، ، صفحه 20-46

https://doi.org/10.22034/jnamm.2023.389104.1007

چکیده
  یکی از مباحث مهمی که در حوزه صنعتی و سازمانی سال‏هاست مورد توجه مدیران و پژوهشگران قرار گرفته، پدیده بهره‌وری نیروی انسانی در محیط کاری است از این رو، هدف این پژوهش طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهره‌وری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته است. این پژوهش کاربردی با رویکرد آمیخته متوالی (کیفی -کمی) اجرا شده است. مشـارکت کننـدگان ...  بیشتر